راهنمای
greyder.com.tr
خرید آنلاین از گریدر ترکیه
greyder , گریدر , فروشگاه greyder , خرید اینترنتی از گریدر greyder ترکیه , بوت گریدر , برند greyder ترکیه , خرید پوشاک از گریدر ترکیه ، بوت گریدر ، کفش گریدر
معرفی برند گریدر
65 سال تجربه و سبک منحصر به فرد خود Greyder همچنان برند مورد علاقه کسانی است که میخواهند مد روز را دنبال کنند از کیفیت کفش چشمپوشی نکنند و همیشه به برندی اعتماد کنند که قابل اتکا باشد.
Greyder که در کلکسیونهای خود انتظارات علاقهمندان به کفش را در اولویت قرار میدهد و بدون پایبندی به استانداردها سبک خاص خود را خلق میکند با کانسپت فروشگاههای نوآورانه طراحیهای چشمنواز محصولات جانبی شیک و مدلهایی که در هر فصل برجسته هستند در بین برندهای معتبر در ترکیه و جهان جای دارد.
Greyder که ارزشهای برند خود را شامل کیفیت، قابلیت اطمینان، پایبندی به ارزشهای اخلاقی ، درستی و صداقت میداند، هر فصل مشتریان جدیدی را به جمع مشتریان وفادار خود اضافه میکند.
گریدر که برای اولین بار مفهوم «مد روزمره» (Casual Moda) را به مصرفکننده معرفی کرد ، با پرسنل مجرب خود در بیش از ۳۸۰ نقطه فروش خدمات ارائه میدهد. برند گریدر با تلفیق کفش و فناوری ، با مدلهای منعطف و خنک در روزهای گرم تابستان و مدلهای ضد آب در روزهای سرد زمستان ، تفاوت خود را در هر فصل نشان میدهد. Greyder با محصولات ۱۰۰% چرم و ظرفیت تولید بالا با گامهای استوار در مسیر تبدیل شدن به یک برند بینالمللی پیش میرود و با ترکیب کیفیت و کارایی ، همچنان به ارائه همزمان شیکپوشی و راحتی ادامه میدهد.
گریدر با Greyder LAB که با محصولات سازگار با محیط زیست ایجاد کرده است Greyder Kids که محصولاتی با کیفیت و شاد برای کودکان ارائه میدهد و دسته بندی کت (Mont) که اخیراً با طراحیهای شیک و محصولات کاربردی ایجاد کرده است طیف گستردهای از محصولات را ارائه میدهد که حساسیتهای مصرفکنندگان خود را نیز در نظر میگیرد.
برند Greyder با سبک بیزمان خود که الهامبخش آینده است، الزامات یک برند جهانی بودن را به طور کامل برآورده میکند.
اهداف برند گریدر :
- تمرکز بر مشتری: اولویت دادن به انتظارات مشتریان
- سبک خاص و نوآوری: خلق سبک منحصر به فرد و استفاده از کانسپتهای نوآورانه در فروشگاهها
- کیفیت و دوام: استفاده از مواد با کیفیت مانند چرم ۱۰۰% و ارائه مدلهای مناسب برای هر فصل
- اخلاق و صداقت: پایبندی به ارزشهای اخلاقی و رفتار درست با مشتریان
- گستردگی محصولات: ارائه محصولات متنوع برای سلایق مختلف از جمله محصولات سازگار با محیط زیست و محصولات کودک
- حضور بینالمللی: تلاش برای تبدیل شدن به یک برند جهانی