لباس کودک بی اند جی ، برند bgstore

راهنمای خرید آنلاین از سایت بی اند جی ترکیه – bgstore.com.tr

خرید آنلاین از بی اند جی ترکیه

بی جی استور  , bgstore.com.tr , فروشگاه bgstore , خرید لباس بچگانه از بی جی bgstore ترکیه , خرید از سایت بی جی bgstore , لباس نوزاد بی اند جی ترکیه , خرید لباس نوزاد از ترکیه , لباس بچگانه ترک

معرفی برند دینو دی جی استور

B&G STORE در سال 2000 با هدف تبدیل شدن به مدرن‌ترین برند پوشاک کودک در ترکیه پا به عرصه فعالت گذاشت. این برند با طرح‌های منحصر به فرد خود در این زمینه نشان داد که مد سن و سال نمی‌شناسد و امروزه به عنوان نمادی از کیفیت در صنعت پوشاک کودک شناخته می‌شود.

 

بی جی استور با ارائه برندهای تولیدی خود Tyess ، Nebbati ، GB Baby ، Nebbati Suits ، Tyess Elegant و Layette  محصولات قابل اعتماد  شیک و باکیفیت  را برای کودکان در ترکیه و سراسر جهان عرضه می‌کند. این فروشگاه علاوه بر برندهای داخلی ، مجموعه‌های کودکانه برندهای مشهور جهانی مانند Bikkembergs ، Patrizia Pepe و Guess  را نیز در زیر یک سقف گرد هم آورده است. B&G STORE در طول این سال‌ها با گسترش و تقویت نماد تجاری خود  تعداد فروشگاه‌های خود مفاهیم نوآورانه فروشگاه و استراتژی برند موفق خود به جایگاه پیشرو در صنعت پوشاک کودک در ترکیه دست یافته است.

بی اند جی استور که در سال 2022 به 120 فروشگاه در داخل ترکیه و 16 فروشگاه در کشورهای خارجی مانند روسیه ، آذربایجان ، عربستان سعودی ، گرجستان ، انگلستان ، دبی و شمال عراق رسیده است  به سرمایه‌گذاری‌های خود ادامه می‌دهد تا در نقاط بیشتری به مشتریان خود خدمات ارائه دهد.

این فروشگاه با رویکردی که بر اهمیت برخی از عناصر و جزئیات کلیدی حاصل از رویکرد مدرن خرده‌فروشی تأکید دارد ، از نورپردازی و چیدمان قفسه‌ها گرفته تا ردیابی محصولات فروخته شده ، اولویت دادن به رضایت مشتری و لبخند و دانش کارکنان فروش که اولین قدم در ایجاد یک رابطه صمیمی و قوی با مشتری است ، رویکرد جدیدی  را در فروشگاه‌های خود دنبال می‌کند. B&G STORE بر این اساس مفاهیم فروشگاه خود را تنظیم کرده است.

برند جی بی بیبی

GB Baby

گروه محصولات GB Baby در فروشگاه‌های B&G Store برای رفع نیازهای لباس نوزادان هم در فروشگاه‌های ما و هم در صنعت ایجاد شده است. برند نوزادی ما GB Baby رده سنی 0 تا 3 سال را شامل می‌شود. این محصولات با استفاده از پارچه‌های مختلف مانند حریر ، بافتنی و شیفون برای رفع نیازهای لباس‌های شیک و روزمره نوزادان طراحی شده‌اند. پارچه‌های استفاده شده در محصولات 100% پنبه‌ای هستند ، به پوست نوزاد آسیب نمی‌رسانند و تحت آزمایش‌های مقاومت در برابر سرطان قرار گرفته‌اند. محصولات نوزادی ما شامل لباس ، دستمال مرطوب ، بلوز ، ژاکت ، شلوار ، سرهمی ، لباس شنا ، ست بیمارستان و لباس راحتی منزل است.

لباس نوزاد Tyess
Tyess برندی است که لباس‌های ورزشی و شیک را برای دختران بین 2 تا 14 سال ارائه می‌دهد. این برند با طیف گسترده‌ای از محصولات ، از لباس‌های شنا تا شلوار جین ، تمام نیازهای یک دختر را برآورده می‌کند. Tyess علاوه بر لباس‌های روزمره ، مجموعه لباس شب نیز دارد که دختران را در مناسبت‌های خاص شیک و زیبا نشان می‌دهد.

خرید لباس Nebbati
Nebbati با انعکاس روندهای فصل ، مجموعه محصولات رنگی و اسپرت را برای پسران 2 تا 14 سال ارائه می‌دهد. این برند با گروه جین شسته شده با افکت‌های خاص خود متمایز است و با ارائه محصولات گروه لباس‌های رویه شیک و رنگ‌های جسورانه و راحتی ، به نسل جدید پسران نیز توجه دارد.
keyboard_arrow_up
05136028941 09156606673